Milionowy nakład 'Pani Domu'
Nakład bieżącego numeru Pani Domu, który ukazał się na rynku w poniedziałek 29 sierpnia, został w wielu punktach sprzedaży wyczerpany.
Ze względu na dobre wyniki sprzedaży wydawca zdecydował o dodruku - nakład bieżącego numeru wyniesie w sumie milion egzemplarzy - informuje wydawca, ASP.
Urodzinowy numer Pani Domu ukazał się 29 sierpnia w cenie 50 gr. Zmianie wizerunku tygodnika towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dział promocji tytułów kobiecych Axel Springer Polska.
Najważniejsze zmiany to nowa koncepcja, nowy layout, nowy format i nowa cena. Odświeżone zostały rubryki - moda, uroda, klinika Pani Domu, pogotowie domowe, kuchnia. Pojawiły się także nowe szpalty "Pani Domu Extra", będące zbiorem najważniejszych informacji z działu i nowe rubryki, m.in. z aktualnościami, felietonami i o podróżach. Szata graficzna jest bardziej nowoczesna i przejrzysta, zastosowano nowe fonty i kolory w tekstach i tytułach. Zmienia się także format - Pani Domu będzie większa (225x295 mm).
- Pani Domu od początku starała się nadawać ton segmentowi tygodników poradniczych. Wraz z jej pojawieniem się na rynku 11 lat temu pojawiła się również nowa jakość. Świeża i nowatorska koncepcja nowej Pani Domu to owoc wielotygodniowej wytężonej pracy redakcji tygodnika. Pani Domu to jeden z naszych najważniejszych magazynów i dlatego przewidujemy duże inwestycje w ten tytuł - mówi Marcin Biegluk, dyr. wydawniczy segmentu kobiecego i młodzieżowego Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Milionowy nakład 'Pani Domu'