MILlerOWY krok
Trzysta emisji w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych nowego, czterdziestopięciosekundowego spotu reklamowego Miller Genuine Draft na początku lipca rozpoczęło w Polsce nową, silną kampanię reklamową tej marki, wchodzącej w skład portfolio Kompanii Piwowarskiej SA.
- Celem kampanii, poza zbudowaniem znajomości marki w szerszym niż dotychczas gronie młodych piwoszy, jest wypromowanie marki Miller jako najbardziej "cool". Dlatego też film reklamowy prezentuje atrakcyjną wśród młodych piwoszy postawę życiową - bycie na luzie. Spotkał się on zresztą z bardzo wysoką oceną wśród badanych konsumentów - zabawna historyjka w połączeniu z oryginalną muzyką wywoływała u badanych natychmiastowe reakcje sympatii - mówi Magdalena Mamczur, specjalista ds. zarządzania marką z Kompanii Piwowarskiej SA.
Szersza niż dotychczasowe kampania reklamowa, wpisująca się w nową, międzynarodową strategię marki Miller, daje szansę wprowadzenia piwa Miller Genuine Draft do nowych sklepów i lokali gastronomicznych.
- Na podstawie przeprowadzonych badań konsumenckich wiemy, że piwo Miller stanowi atrakcyjną ofertę dla młodych piwoszy. Niestety sądzą oni, że kosztuje ono w sklepie 4-5 zł pomimo, że prawdziwa cena wynosi średnio 2,99 zł. Dlatego też opracowaliśmy materiały reklamowe mające zakomunikować konsumentom jego prawdziwą cenę. Ponadto we wrześniu planujemy przeprowadzenie akcji promocyjnych w lokalach gastronomicznych zachęcających do spróbowania piwa Miller oraz wzmacniających komunikat reklamowy ze spotu TV - dodaje Magdalena Mamczur.
Międzynarodowa strategia SABMiller zakłada, że Miller Genuine Draft stanie się ikoną wielkomiejskiej rozrywki. Dotychczasowe działania Kompanii Piwowarskiej skupiały się na pozyskaniu zainteresowania wąskiego grona opiniotwórczych osób w największych miastach. Dlatego też prowadzono silne aktywności sponsoringowe w najmodniejszych klubach (głównie imprezy z muzyką elektroniczną: house, drum'n'bass, trance). Dzięki temu marka Miller Genuine Draft silnie kojarzy się młodym piwoszom z modnymi imprezami w klubach.
Wielkomiejska rozrywka to jednak nie tylko kluby. Młode osoby spotykają się ze znajomymi również w pubach, dyskotekach, kinie a czasami imprezują w domu - na "domówkach". Kompania Piwowarska chce przekonać imprezowiczów, także poprzez nową reklamę telewizyjną, aby również i tam sięgali po piwo Miller Genuine Draft.
Reklamę emitują TVN, Polsat, TVN7, Discovery, National Geographic, AXN, MTV i VIVA. Media zakupił dom mediowy Starcom. Koncepcja reklamy, jako odpowiedź na nową strategię międzynarodową marki Miller, została opracowana przez londyńską agencję Mother.
Motywem przewodnim spotu jest swoista łatwość, z jaką główny bohater przechodzi przez kolejne sceny - w ciekawy sposób naruszając zasady logiki i prawdopodobieństwa, uczestniczy w rzeczywistości, w której "zawsze ma z górki".
Realizacja spotu odbyła się pod okiem dyrektora artystycznego Al'a MacCuish'a. Autorem muzyki jest natomiast PARV THIND (warstwa muzyczna spotu to fragment piosenki "FANTASTIC CAT" TAKAKO MINEKAWY).
Dołącz do dyskusji: MILlerOWY krok