SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Millward Brown wprowadza do Polski markę Firefly

Firma Millward Brown wprowadziła na polski rynek markę Firefly. Obejmuje ona badania jakościowe.

Marka Firefly jest stosowana przez Millward Brown w różnych częściach świata od 2002 roku . – Badania jakościowe są niezwykle ważną częścią naszej działalności na całym świecie, więc nic dziwnego, że jednoczymy nasze zespoły pod wspólnym, który odzwierciedla jej symbolikę, czyli iluminację, snop światła – opisuje Eileen Campbell, prezes sieci.


Nowa marka na polski rynek została oficjalnie wprowadzona podczas XI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii. Jednocześnie niektóre z agencji należących do Millward Brown, m.in. amerykańska Greenfield Consulting Group, brytyjska Sadek Wynberg Millward Brown i francuska MFR przejmą nazwę Firefly.

Dołącz do dyskusji: Millward Brown wprowadza do Polski markę Firefly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl