MindShare Academy rozpoczęło działalność
W dniach 22-23 września w pałacu w Radziejowicach odbyło się pierwsze szkolenie w ramach MindShare Academy.
W trakcie dwóch dni uczestnicy zapoznali się z podstawami planowania mediów, poznali definicje podstawowych wskaźników mediowych i metod pomiaru mediów, a także sposoby przeprowadzania analiz służących do wyboru konkretnych kanałów komunikacji w konstruowaniu kampanii reklamowej. W szkoleniu wziął udział komplet 20 osób, reprezentujących szereg firm, m. in. LOT, Centralwings, Sky Europe, Motorola, TVN, Axel Springer, TPP, Murator, Media Tak i kilku innych.
Kolejne planowane szkolenie w ramach MindShare Academy odbędzie się w dniu 7 października. Dotyczyć będzie zastosowania Internetu jako medium reklamowego.
Są jeszcze wolne miejsca.
Na przełomie listopada i grudnia br. odbędzie się z kolei szkolenie z zakresu psychologii reklamy.
Dołącz do dyskusji: MindShare Academy rozpoczęło działalność