Minister Rolnictwa w reklamie
Minister Olejniczak wspiera kampanię promującą spożywanie mleka i produktów mlecznych
Celem kampanii przygotowanej przez EURO RSCG Warsaw i EURO RSCG 4D jest podniesienie świadomości odnośnie korzyści wynikających ze spożywania mleka, masła, serów, kefiru i maślanki, w szczególności wśród dzieci i młodzieży. Grupę docelową kampanii stanowią również dorośli, a zwłaszcza matki decydujące o codziennej diecie dzieci.
Specjalnie z myślą o dorosłych odbiorcach został przygotowany spot „Szkoła” o charakterze nieformalnego wystąpienia ministra rolnictwa i rozwoju wsi – Wojciecha Olejniczaka. „Doceniając niezwykle istotną rolę jaką ma spełnić kampania, minister rolnictwa i rozwoju wsi przychylił się do prośby Komisji Porozumiewawczej ds. Mleka i Przetworów Mlecznych, aby wziąć udział w tym przedsięwzięciu. Minister Wojciech Olejniczak, jako minister odpowiedzialny za dział gospodarki – rynki rolne, wystąpi w spocie reklamowym popierającym cel kampanii: zdrowie młodych konsumentów” – mówi Marek Staniszewski, dyrektor strategiczny EURO RSCG Warsaw.
Z inicjatywą zorganizowania kampanii wystąpiła Komisja Porozumiewawcza do Spraw Mleka i Przetworów Mlecznych, w której skład wchodzą przedstawiciele sektora mleczarskiego w Polsce. Została ona powołana w celu reprezentowania interesów producentów mleka, przedmiotów skupujących i zakładów przetwarzających mleko. Kampania realizowana jest przez Agencję Rynku Rolnego, sfinansowana została ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa oraz jest wspierana przez program ministra rolnictwa i rozwoju wsi PDŹ – „Poznaj Dobrą Żywność”.
Realizatorem spotu „Szkoła” jest Mikołaj Górecki, produkcją zajęło się studio filmowe OTO.
Kampania ruszyła 1 maja i potrwa do końca miesiąca. Emitowana będzie w telewizji publicznej.
Zakupem mediów zajął się dom mediowe Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Minister Rolnictwa w reklamie