Misja HP
Pod hasłem "Misja HP" na początku marca rozpoczął się program motywacyjny skierowany do partnerów biznesowych Hewlett-Packard, sprzedających materiały eksploatacyjne
Celem programu jest umocnienie dobrych relacji z firmami partnerskimi oraz wzrost sprzedaży wybranych linii produktowych: materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących HP oraz urządzeń do cyfrowego przetwarzania obrazu, m.in. wkładów laserowych i atramentowych, papierów, folii oraz nośników danych.
Uczestnicy programu Misja HP zbierają punkty, które przyznawane są za realizację określonych celów sprzedażowych we wszystkich kategoriach produktowych. Punkty zapisywane są na indywidualnym koncie uczestnika. Odpowiednia ich liczba umożliwia odbiór wybranej nagrody. Raz w miesiącu każdy uczestnik otrzymuje specjalny raport o stanie konta punktowego oraz o liczbie punktów brakujących do przyznania wybranej nagrody. W każdym miesiącu ogłaszane będą ponadto zadania specjalne, za których wykonanie uczestnicy mogą zdobyć dodatkowe punkty.
Za opracowanie koncepcji i strategii programu, w tym przygotowanie projektów kreatywnych, stworzenie systemu komunikacji (wybór mediów) i nagradzania, odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing. Realizacja programu odbywa się we współpracy z firmą WebService Grupa Solidex, która odpowiada za opracowanie i wdrożenie platformy internetowej oraz platformy SMS, umożliwiających sprawne zarządzanie i przebieg programu motywacyjnego. Do najciekawszych funkcji platformy należą: bieżący ranking uczestników programu, bieżąca, uaktualniana miesięcznie, sprzedaż w trakcie trwania programu, informacja o celach sprzedażowych, możliwość zmiany zadeklarowanego medium komunikacji i powiadamianie przez SMS.
Program Misja HP potrwa do końca sierpnia 2005 roku
Dołącz do dyskusji: Misja HP