Mobilne wideo coraz popularniejsze
W III kwartale bieżącego roku z telefonów komórkowych wyposażonych w funkcje wideo korzystało ponad 100 milionów amerykańskich konsumentów, stanowiących 42 procent ogółu mobilnych subskrybentów.
10,3 miliona z nich oglądało na ekranach swoich komórek treści wideo. To o 14 procent więcej w porównaniu z II kwartałem - informuje serwis Adweek, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen.
Na mobilne wideo użytkownicy przeznaczali średnio 17 sesji miesięcznie, z których każda trwała średnio około 15 minut.
65 procent badanych oglądających mobilne wideo stanowili użytkownicy poniżej 35. roku życia, a 32 procent w wieku od 25 do 34 lat. Z kolei nastolatki to 18 procent tego segmentu, a 54 procent z nich ogląda wideo na ekranach swoich komórek leżąc w łóżku.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Mobilne wideo coraz popularniejsze