„Moc odkrywania” reklamuje wiosenną ramówkę Discovery Channel
W prasie, internecie i ambiencie trwa kampania reklamująca wiosenną ramówkę Discovery Channel. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Moc odkrywania” - przygotowały firmy Ars Thanea i Mindshare.
W kampanii wiosennej ramówki Discovery Channel promowane są przede wszystkim trzy programy: „Morze złota”, „Więcej niż magia” i „Dogonić tornado”. W reklamach różnorodność tych formatów jest odzwierciedlana przez zestawienie trzech odmiennych bohaterów.
>>> Jerzy Owsiak i Euro 2012 w wiosennej ramówce Discovery Channel
Akcja - rozpoczęta 14 marca, a zaplanowana do końca kwietnia - obejmuje reklamy w prasie („Angora”, „Polityka”, „Newsweek Polska”, „Auto Świat”, „CKM”, „Focus”, „Świat Wiedzy”, „Auto Moto”, „Playboy”, „Podróże”, „Voyage”) i internecie (reklamy displayowe i wideo i artykuły sponsorowane, m.in. na Facebooku i w Google), ambient w jednym z biur partnera dystrybucyjnego Discovery Channel oraz działania B2B skierowane do klientów Discovery.
Kreację kampanii przygotowała agencja Ars Thanea, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania oparte na reklamach stworzonych przez Ars Thanea są prowadzone również na Węgrzech, Słowacji i w Czechach.
Dołącz do dyskusji: „Moc odkrywania” reklamuje wiosenną ramówkę Discovery Channel