SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile uruchomił nowy serwis do zarządzania kontem użytkownika

Sieć T-Mobile uruchomiła serwis “Mój T-Mobile” do zarządzania kontem użytkownika korzystającego z usług abonamentu operatora.

Klienci sieci T-Mobile uzyskali dostęp do nowego serwisu “Mój T-Mobile”. Zgodnie z informacjami opublikowanymi przez operatora, nowa usługa umożliwia zarządzanie kontem użytkownika.

Nowy serwis "Mój T-Mobile"

Osoby posiadające abonament T-Mobile mogą teraz korzystać z nowego uproszczonego pulpitu, na którym znajdują się wszystkie numery oraz usługi w T-Mobile. “Mój T-Mobile” ma zastąpić obecny serwis internetowy i zgodnie z zapowiedzią operatora będzie dostępny dla klientów abonamentowych, z ofertą na kartę i małych firm. Podstawowa, aktywna już wersja dotyczy osób posiadających abonament w sieci T-Mobile.

Uruchomiona właśnie pierwsza, podstawowa wersja dotyczy zaś osób posiadających abonament w naszej sieci – w oparciu o ich doświadczenia i oczekiwania serwis będzie rozwijany tak, by ostatecznie objął również pozostałe grupy. Użytkownicy będą mogli przekazać swoje spostrzeżenia w ankiecie, którą znajdą po zalogowaniu się do serwisu - informuje operator.

Nowy portal został w całości zaprojektowany i zbudowany od podstaw. Jak podkreśla T-Mobile wszystkie nowe procesy i strony, takie jak - dashboard, podstrona płatności, logowanie, sprawdzanie listy połączeń czy kontrola zużycia usług - zostały stworzone z myślą o osobie korzystającej z serwisu. Strona ma natomiast wyróżniać się intuicyjnym ścieżkami oraz szybką, płynną i niezawodną nawigacją dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań technicznych. Serwis został stworzony w technologii RWD, dzięki czemu będzie on działał sprawnie zarówno na urządzeniach mobilnych jak i komputerach.

Już podczas pierwszego logowania klienci otrzymają dostęp do panelu zarządzania, gdzie znajdują się podpięte numery telefonów na prostym i intuicyjnym dashboardzie. Zarówno nowy portal jak i aplikacja mobilna działają w oparciu o jeden fundament funkcjonalny oraz technologiczny.  Dzięki temu zaktualizowane informacje są także widoczne na obu platformach natychmiastowo, a użytkownik może płynnie przełączać się między nimi. W serwisie zaimplementowano wiele rozwiązań znanych wcześniej z aplikacji mobilnej - widżet płatności na start, sposób prezentacji usług na pierwszym ekranie serwisu, dane o zużyciach, metodę prezentacji kosztów oraz ikony.

Serwis dostępny jest dla klientów pod adresem: https://nowymoj.t-mobile.pl. Osoby zainteresowane korzystaniem z dotychczasowej wersji portalu mogą natomiast dalej go odwiedzać – przez najbliższe miesiące obie wersje będą funkcjonować równolegle.

Netflix zapłaci za przeciążanie sieci w Europie? Chcą tego operatorzy

Europejscy operatorzy telekomunikacyjni chcą, żeby amerykańscy giganci internetowi, tacy jak Netflix, Facebook, Google czy YouTube pokryli część kosztów, które muszą ponosić w związku z inwestycjami w sieci 5G, światłowodowe i kablowe.

Problemy z internetem w T-Mobile Polska wskutek ataku DDoS. „Powstrzymaliśmy zagrożenie”

Operator T-Mobile Polska poinformował o ataku hakerskim dokonanym na jego sieć. Cyberprzestępcy wykorzystali metodę blokadę serwerów w modelu DDoS. T-Mobile twierdzi, że udało mu się zareagować na atak szybko i skutecznie.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile uruchomił nowy serwis do zarządzania kontem użytkownika

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl