„Moje Mieszkanie” nowym liderem pism wnętrzarskich
W I kwartale 2015 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w I kwartale 2015 roku wyniosła 55 105 egz. W porównaniu do I kwartału 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,47 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie rok wcześniej magazyn ten zajmował miejsce drugie.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z kolei na drugą lokatę spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 17,10 proc. do 49 623 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 42 424 egz., po spadku o 5,68 proc.
Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I kwartale br. zmniejszył się bowiem o 31,21 proc. do 7 268 egz.
ZKDP |
I kwartał |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
106 017 |
55 206 |
55 105 |
92 010 |
58 339 |
58 294 |
Cztery Kąty |
104 429 |
54 643 |
49 623 |
99 700 |
60 255 |
59 861 |
M jak Mieszkanie |
91 633 |
42 748 |
42 424 |
91 961 |
45 031 |
44 977 |
Weranda |
43 467 |
24 497 |
24 497 |
43 623 |
25 566 |
25 566 |
Dobre Wnętrze |
35 933 |
14 079 |
11 328 |
36 651 |
16 298 |
13 427 |
Dom & Wnętrze |
21 100 |
8 192 |
7 268 |
36 667 |
14 590 |
10 565 |
W marcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 3,35 proc. do 58 013 egz.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (46 159 egz.; wzrost o 4,48 proc. - jedyny w rankingu). Natomiast z pierwszej na trzecią pozycję spadły „Cztery Kąty” (45 301 egz.; spadek o 36,18 proc. - największy w zestawieniu).
ZKDP |
I kwartał |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
58 312 |
58 013 |
92 030 |
60 090 |
60 025 |
M jak Mieszkanie |
91 900 |
46 759 |
46 159 |
91 882 |
44 215 |
44 180 |
Cztery Kąty |
107 786 |
50 190 |
45 301 |
104 700 |
71 378 |
70 980 |
Weranda |
43 400 |
25 415 |
25 415 |
42 668 |
25 769 |
25 769 |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
13 135 |
10 945 |
36 800 |
17 031 |
14 268 |
Dom & Wnętrze |
20 500 |
7 619 |
6 926 |
30 000 |
11 055 |
9 530 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem pism wnętrzarskich