SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” nowym liderem pism wnętrzarskich

W I kwartale 2015 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w I kwartale 2015 roku wyniosła 55 105 egz. W porównaniu do I kwartału 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,47 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie rok wcześniej magazyn ten zajmował miejsce drugie.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z kolei na drugą lokatę spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 17,10 proc. do 49 623 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 42 424 egz., po spadku o 5,68 proc.

Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I kwartale br. zmniejszył się bowiem o 31,21 proc. do 7 268 egz.

ZKDP

I kwartał

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

106 017

55 206

55 105

92 010

58 339

58 294

Cztery Kąty

104 429

54 643

49 623

99 700

60 255

59 861

M jak Mieszkanie

91 633

42 748

42 424

91 961

45 031

44 977

Weranda

43 467

24 497

24 497

43 623

25 566

25 566

Dobre Wnętrze

35 933

14 079

11 328

36 651

16 298

13 427

Dom & Wnętrze

21 100

8 192

7 268

36 667

14 590

10 565

W marcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 3,35 proc. do 58 013 egz.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (46 159 egz.; wzrost o 4,48 proc. - jedyny w rankingu). Natomiast z pierwszej na trzecią pozycję spadły „Cztery Kąty” (45 301 egz.; spadek o 36,18 proc. - największy w zestawieniu).

ZKDP

I kwartał

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

108 000

58 312

58 013

92 030

60 090

60 025

M jak Mieszkanie

91 900

46 759

46 159

91 882

44 215

44 180

Cztery Kąty

107 786

50 190

45 301

104 700

71 378

70 980

Weranda

43 400

25 415

25 415

42 668

25 769

25 769

Dobre Wnętrze

35 800

13 135

10 945

36 800

17 031

14 268

Dom & Wnętrze

20 500

7 619

6 926

30 000

11 055

9 530

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem pism wnętrzarskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl