SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mondelez wybiera agencję do promowania marki Halls w Europie

Firma Mondelez International rozpoczęła paneuropejski przetarg na obsługę reklamową cukierków Halls. Poprzednio zajmowała się nią agencja Wieden+Kennedy.

Agencja Wieden+Kennedy pracowała dla marki Halls od 2013 roku w całej Europie, po tym jak wygrała przetarg i przejęła jej obsługę reklamową od agencji J Walter Thompson z Londynu.

Mondelez International nie podaje, ile i jakie agencje biorą udział w obecnym przetargu. Wiadomo jedynie, że nie uczestniczy w nim agencja Wieden+Kennedy.

W Polsce marka Halls od kilku lat nie prowadziła szeroko zasięgowej kampanii reklamowej. Jedną z większych akcji marketingowych zrealizowała w 2013 roku - wówczas współpracowała z agencjami Red8 Events, JWT, Starcom i dotPR.

Dołącz do dyskusji: Mondelez wybiera agencję do promowania marki Halls w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl