SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MPG z medialnym budżetem LVMH

Firma LVMH przekazała swoje obowiązki w zakresie planowania izakupu mediów na rynku amerykańskim w ręce domu mediowego MPG.

W trwającym około czterech miesięcy przetargu na budżet medialnyfrancuskiego producenta towarów luksusowych, należąca do holdingumedialnego Havas agencja pokonała m.in. dom mediowy MediaCom (WPPGroup), który dotychczas obsługiwał firmę w tym zakresie.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku LVMHwydał na swoją promocję w amerykańskich mediach 185 milionówdolarów.

Wśród marek nowego klienta MPG są m.in. Louis Vuitton, Moet& Chandon, Fendi, Christian Dior, Donna Karan i Celine.

Dołącz do dyskusji: MPG z medialnym budżetem LVMH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl