MRM/Momentum wspiera kampanie "Strefy Plus"
Agencja MRM / Momentum przygotowała cykl działań wspierających wprowadzenie nowej usługi "Strefa Plus" przez operatora telefonii komórkowej Plus GSM. Agencja specjalizująca się w zakresie marketing services przygotowała elementy kampanii BTL oraz layout ogłoszenia prasowego.
Celem prowadzonych działań jest zwrócenie uwagi obecnych i potencjalnych klientów sieci na nową usługę – Strefę Plus, umożliwiającą aktywację specjalnej własnej strefy, z której abonent Plusa może wykonywać tańsze połączenia, głównie z numerami stacjonarnymi.
Do zadań agencji MRM / Momentum należało zaprojektowanie logotypu i wizualnych elementów kampanii oraz kreacja i produkcja materiałów informacyjnych: plakatu, broszury i ulotki, rozprowadzanych w salonach i sklepach firmowych Plus GSM.
Na wszystkich materiałach BTL wykorzystano elementy wizualne związane z kampanią z wiodącym motywem specjalnej strefy otaczającej abonenta sieci.
Działania MRM / Momentum były uzupełnieniem kampanii ATL obejmujące spoty telewizyjne przygotowane przez agencję reklamową McCann-Erickson.
MRM/Momentum należy do międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies. Szefem MRM/Momentum w Polsce jest Igor Kaleński, który od września 2002 roku obejmując stanowisko Managing Directora przeprowadzał reorganizację agencji. MRM/Momentum świadczy usługi w następujących obszarach takich jak doradztwo strategiczne, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży, field marketing, merchandising, sales support, event marketing i sponsoring.
Dołącz do dyskusji: MRM/Momentum wspiera kampanie "Strefy Plus"