SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multi Communications dla Michelin Polska

Agencja Multi Communications wygrała kolejny przetarg organizowany przez Michelin Polska

Dział Event Management agencji Multi Communications po raz kolejny zorganizuje cykl konferencji informacyjnych skierowanych do dilerów i subdilerów opon osobowych Michelin Polska.

Tegoroczne spotkania poświęcone będą zagadnieniom rynkowym oraz nowościom produktowym marek Michelin, BFGoodrich oraz Kleber.

Konferencje realizowane będą w lutym i marcu br. w 14 miastach Polski – w Koszalinie, Szczecinie, Poznaniu, Wolborzu, Wrocławiu, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Ciechocinku, Sopocie, Starych Jabłonkach, Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Podobne cykle konferencji dla Michelin Polska realizowała już dwukrotnie.

Dołącz do dyskusji: Multi Communications dla Michelin Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl