Murator wprowadza nowe pakiety reklamowe
Od lutego wydawnictwo Murator wprowadziło do swojej ofertyreklamowej dwa nowe pakiety: Target On i Target Ona.
W skład pierwszego wchodzą magazyny: "Murator", "Żagle","Podróże" i "Tenis.Gem.Set.Mecz", zaś drugi obejmuje miesięczniki:"M jak mama", "Zdrowie", "M jak mieszkanie" oraz "MojeMieszkanie".
Pakiet Target Ona zapewnia reklamodawcom dotarcie do dobrzewykształconych kobiet, młodych i w średnim wieku, mieszkanekmniejszych i większych miast, których gospodarstwa domowe mająwysokie dochody.
Target On z kolei umożliwia dotarcie do mężczyzn w wiekuprodukcyjnym, ze średnim i wyższym wykształceniem, o dobrej pozycjizawodowej i wysokich dochodach.
- Pakiety Target On i Target Ona to odpowiedź na dzisiejszezapotrzebowanie rynku. Nowa oferta stanowi wyrazisty, dobrzedopasowany produkt, łatwy do zaplanowania i kupna, a przedewszystkim gwarantujący wysoki zasięg i niskie koszty dotarcia watrakcyjnych grupach celowych przy zachowaniu wszystkich atutów,jakie niesie ze sobą reklama w prasie poradnikowej czyhobbystycznej" - powiedział Łukasz Kawęcki, szef działu agencyjnegoMuratora, odpowiedzialny za wprowadzenie pakietów reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Murator wprowadza nowe pakiety reklamowe