„Muzyka Napędza Biznes” hasłem kampanii ZAiKS
Nowa kampania ZAiKS-u „Muzyka Napędza Biznes” nie tylko podkreśla znaczenie odpowiedniej oprawy dźwiękowej, ale także dostarcza przedsiębiorcom konkretnych narzędzi i danych, które mogą przekształcić ich strategie marketingowe.
Kampania „Muzyka Napędza Biznes" wsparcie dla przedsiębiorców, którzy chcą wykorzystać muzykę jako skuteczne narzędzie marketingowe. Dzięki dostępnym materiałom i zasobom na stronie MuzykaDlaBiznesu.pl, właściciele biznesu mają szansę w pełni zrozumieć i wykorzystać potencjał muzyki, aby ich biznes zyskał nową dynamikę i wyróżnił się na rynku.
– Przedsiębiorcy szukają oszczędności w taniej lub darmowej muzyce. Są to albo nikomu nieznane utwory, albo wręcz same melodie, które nie mają nic wspólnego z muzyką, którą klienci wybraliby świadomie dla siebie. Oszczędności są iluzoryczne. Darmowa muzyka to droga na skróty i choć wydaje się kusząca, może prowadzić wręcz do spadku obrotów – mówi Paweł Michalik, zastępca dyrektora generalnego Stowarzyszenia Autorów ZAiKS.
Kampania Muzyka Napędza Biznes to kompleksowe działania promujące rolę muzyki w biznesie. Składa się na nią strona internetowa z artykułami i poradami, cyfrowy outdoor, w ramach którego przez miesiąc w największych galeriach handlowych w Polsce emitowane są reklamy wizualne i dźwiękowe, aktywność w mediach społecznościowych, obecność w mediach branżowych i ogólnych, a także udział w branżowych targach.
Prowadzone są również badania, mające na celu lepsze zrozumienie potrzeb przedsiębiorców.
To pierwsza faza kampanii, która przygotowuje grunt pod kolejne, o charakterze sprzedażowym.
Dołącz do dyskusji: „Muzyka Napędza Biznes” hasłem kampanii ZAiKS