MySpace szuka partnerów
W celu wyprzedzenia YouTube największy rywal serwisu, MySpace, musi znaleźć sobie medialnych sojuszników.
News Corp. jest w trakcie negocjacji z jak to określono „wszystkimi ważniejszymi korporacjami medialnymi” w celu udostępnienia ich produkcji serwisowi MySpace. Na razie w serwisie społecznościowym MySpace dostępne są jedynie produkcje telewizji Fox takie jak seriale „24” czy „Prison Break”, jednak nie jest to żadne osiągnięcie, ponieważ zarówno Fox jak i MySpace są częścią korporacji News Corp.
Pogłoski o prowadzonych dla MySpace negocjacjach pojawiają się w ostatnich miesiącach coraz częściej. Korporacje medialne przygotowują się do generalnej ofensywy na niewątpliwego lidera – należącego do Google YouTube. W tym celu muszą nawiązywać się sojusze stacji telewizyjnych i serwisów internetowych w celu skoncentrowaniu na sobie uwagi widza, który na pewno na tym wyścigu korporacji skorzysta.
MySpace będzie musiał się sporo napracować aby wyprzedzić YouTube, który od momentu przejęcia przez Google zaczął respektować oskarżenia o łamanie praw autorskich i również nie próżnuje, poszukując coraz ciekawszych treści dla widza, szukając porozumienia między innymi z Viacom czy CBS.
Dołącz do dyskusji: MySpace szuka partnerów