SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Na dobre i na złe' zyskało widzów i reklamodawców

Dzięki umiejscowieniu przez TVP 2 dwóch emisji tego samego odcinka serialu "Na dobre i na złe" w atrakcyjnych pasmach, ma on łącznie o ok. 2,7 mln widzów więcej niż rok temu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Od stycznia br. premiery serialu nadawane są w piątki o 20.10. 12 odcinków wyemitowanych dotychczas o tej porze obejrzało średnio 4,65 mln widzów, co dało Dwójce 28,91 proc. udziału w grupie 4+ i 24,02 proc. w 16-49. Wśród wszystkich widzów stacja była w tym czasie liderem oglądalności.

Niewiele mniejszą widownią od premier cieszyły się niedzielne powtórki, nadawane o 16.00. Oglądało je średnio 4,38 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 34,03 proc. i 31,43 proc. Także wtedy TVP 2 zgarniała największą część rynku telewizyjnego.
.
Łączna średnia widownia premier i powtórek "Na dobre i na złe" wyniosła zatem ponad 9 mln osób. W analogicznym okresie ubiegłego roku, gdy premierowe epizody serialu pokazywano w niedziele o 16.00 i nie było emisji piątkowych, serial śledziło 6,28 mln widzów, co dawało Dwójce 49,53 proc. udziału w 4+ i 43,86 proc. w 16-49 i oczywistą pozycję lidera.

Dzięki zmianie dnia i godziny emisji premierowego odcinka, serial zyskał także pod względem wpływów reklamowych. Mimo tego, że obecne premiery w piątki mają mniej widzów niż zeszłoroczne premiery w niedziele, przyniosły do tej pory stacji 7,04 mln zł wpływów reklamowych (dane za 12 odcinków) zaś przychody z reklam przy premierowych odcinkach w analogicznym okresie ub.r. (w sumie nadano w nim 14 epizodów, czyli o dwa więcej) były niższe i wyniosły 6,66 mln zł.

Oglądalność "Na dobre i na złe" odcinek po odcinku

Piątki 20.10

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

03-04-2009 4 304 627 28,49% 22,01%
27-03-2009 4 527 424 28,95% 24,14%
20-03-2009 5 238 560 32,05% 28,33%
13-03-2009 4 939 071 31,13% 25,41%
06-03-2009 4 308 978 27,01% 21,45%
27-02-2009 4 769 593 29,49% 23,89%
20-02-2009 4 555 359 27,51% 22,89%
13-02-2009 4 685 326 29,38% 25,28%
06-02-2009 4 678 791 29,18% 25,09%
23-01-2009 4 481 873 27,35% 23,21%
16-01-2009 4 855 190 29,34% 25,90%
09-01-2009 4 457 483 27,18% 20,60%
średnia 4 649 302 28,91% 24,02%


Niedziele 16.00

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

05-04-2009 3 339 915 33,70% 31,61%
29-03-2009 4 020 233 33,51% 30,80%
22-03-2009 4 239 502 30,79% 28,00%
15-03-2009 3 697 290 29,52% 26,95%
08-03-2009 4 360 805 34,88% 31,04%
01-03-2009 4 068 393 32,97% 30,45%
22-02-2009 4 866 140 36,13% 34,60%
15-02-2009 4 398 108 32,44% 30,07%
08-02-2009 4 900 682 35,41% 33,13%
01-02-2009 4 653 714 34,94% 29,21%
18-01-2009 4 970 091 37,37% 35,42%
11-01-2009 5 013 063 36,16% 35,69%
średnia 4 378 207 34,03% 31,43%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu

Piątki 20.10 Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 - Na dobre i na złe 4 649 302 28,91%
TVP 1 2 806 242 17,45%
TVN 2 663 337 16,56%
Polsat 2 288 095 14,23%



Niedziele 16.00 Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 - Na dobre i na złe 4 378 207 34,03%
TVP 1 2 476 320 19,25%
Polsat 1 442 190 11,21%
TVN 1 019 525 7,92%

Profil widowni "Na dobre i na złe"



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 76 36,68%

Kobiety 122 63,32%
Wiek 4- 9 43 2,58%

10- 15 39 2,88%

16 - 19 50 2,97%

20 - 24 40 3,41%

25 - 29 62 5,38%

30 - 34 72 5,81%

35 - 39 84 5,74%

40 - 44 109 7,02%

45 - 49 122 9,04%

50 - 54 150 12,39%

55 - 59 146 10,89%

60+ 168 31,86%
Wlk.miasta Wieś 99 38,65%

< 50 tys. 109 26,01%

50-100 tys. 102 8,62%

100-200 tys. 92 7,27%

> 200 tys. 94 19,45%
Zawód Top management 85 6,77%

Pracownicy szczebla średniego 92 13,12%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 98 20,34%

Emeryci 163 43,35%

Inne 54 16,43%
Wykształcenie Podstawowe 117 52,90%

Średnie 99 29,90%

Wyższe 103 11,74%

Inne 41 5,47%

Dołącz do dyskusji: 'Na dobre i na złe' zyskało widzów i reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl