Na rynek weszła nowa seria marki Dr Irena Eris
Pod hasłem 'Witaj w świecie kosmetycznej nanoprecyzji' rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek ekskluzywną serię kosmetyków Nano Entree.
Pojawienie się nowej, luksusowej serii w parasolu marki Dr Irena Eris to konsekwencja realizacji strategii firmy, której celem jest budowanie pozycji i prestiżu marki Dr Irena Eris w segmencie kosmetyków Premium. Za komunikację ATL i BTL dla Nano Entree odpowiedzialna jest agencja Healthway (do niedawna pod nazwą Peppermint Medical).
Nowa, ekskluzywna seria kosmetyków Nano Entree kierowana jest do kobiet powyżej 50 roku życia, mieszkanek dużych miast o ponadprzeciętnych dochodach. Celem prowadzonych działań jest poinformowanie konsumentek o nowej ofercie marki Dr Irena Eris dla kobiet dojrzałych i poprawa pozycji rynkowej marki Dr Irena Eris w segmencie kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy. Kampania potrwa do grudnia 2006.
W ramach działań reklamowych dla serii Nano Entree agencja HealthWay przygotowała kreację ATL i BTL. Wśród materiałów BTL znalazły się materiały takie jak: POS, folder, ulotka do konsumentów, ulotka do zestawów kosmetycznych, które będą dystrybuowane w ekskluzywnych drogeriach m.in. Sephora czy Douglas. Na potrzeby ATL agencja Healthway przygotowała ogłoszenia do prasy kobiecej m.in. do takich tytułów jak: Twój Styl, Pani, Viva, Zwierciadło,
Twarzą nowej serii jest Małgorzata Niemen, a materiały zgodnie z założeniem mają charakter bardzo ekskluzywny, co ma budować prestiż i selektywność całej marki Dr Irena Eris, a w szczególności serii Nano Entree. Działania agencji Healthway, poprzez prestiżowe materiały POS, mają poprawić jakość ekspozycji w punktach sprzedaży i przyciągnąć uwagę wymagających konsumentek do kosmetyków marki Dr Irena Eris.
Agencja HealthWay realizuje projekt wskutek wygranego w sierpniu br. przetargu na komunikację dla nowej serii Nano Entree. To już kolejny projekt, jaki agencja HealthWay (dawniej Peppermint Medical) przygotowała dla Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris. Agencja z tym klientem współpracuje już od kilku lat, a niedawno realizowała działania BTL dla nowej serii kosmetyków SKIN MOOD, kierowanych do młodszej grupy konsumentek.
Dołącz do dyskusji: Na rynek weszła nowa seria marki Dr Irena Eris