SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP2 zmienia pasmo emisji „Na sygnale”. Jesienne odcinki śledziło 1,40 mln widzów

Jesienny sezon „Na sygnale” oglądało średnio 1,40 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 18,16 mln zł. Od stycznia produkcja będzie emitowana w innym paśmie.

Fot. ArtramaFot. Artrama

Średnia oglądalność premierowych odcinków edycji serialu „Na sygnale” (pokazanych w okresie od 9 września do 23 grudnia br. w środy o 21.55) wyniosła 1,40 mln osób, co przełożyło się na 11,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 9 grudnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,68 mln oglądających.

TVP2 w czasie emisji jesiennych odcinków „Na sygnale” zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie była TVP1, która - pokazując gł. „Wielki test”, filmy fabularne i mecze piłki nożnej - miała 9,98 proc. udziału. Trzeci był TVN („Top model” i filmy fabularne; 8,71 proc.), a czwarty - Polsat („Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy; 4,49 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była trzecia.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków serialu w analizowanym okresie wyniosły 18,16 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejne odcinki w nowym paśmie od 13 stycznia

Aktualnie „Na sygnale” ma kilkutygodniową przerwę w emisji. Nowe odcinki produkcji telewizyjna Dwójka emitować będzie od 13 stycznia w środowe wieczory. Cykl emitowany będzie o 22.45, o 50 minut później niż do tej pory. Dotychczasowe pasmo emisji „Na sygnale” zajmie nowy rosyjski serial „Królowa piękności”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP2 zmienia pasmo emisji „Na sygnale”. Jesienne odcinki śledziło 1,40 mln widzów

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kik
Śmiem twierdzić, że to za późna pora emisji
odpowiedź
User
gośc
Śmiem twierdzić, że to za późna pora emisji
ale i słuszna bo wynik 1.40 mimo pozycji lidera jest najsłabszy od 2018 roku 2 lata temu na sygnale oglądało 1.60 mld widzów a rok temu 1.50 mld widzów co się dzieje z serialem na sygnale?
odpowiedź
User
Ja_2020
Dobiją ten serial i zaraz wszędzie będą rosyjskie i ukraińskie badziewia.
odpowiedź