"Nadajemy do myślenia" - Radio Kraków z nową oprawą muzyczną i kampanią (audio)
Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem "Nadajemy do myślenia".
Nowa oprawa muzyczna Radia Kraków oparta jest na tym samym motywie muzycznym, w różnych aranżacjach. Wprowadzone zostało spójne odżinglowanie niemal całego programu stacji (dżingle, sygnały identyfikujące stację oraz sygnały pasm programowych).
Odżinglowanie przygotowało studio nagrań "Nieustraszeni Łowcy Dźwięków", a skomponował je związany z Łowcami kompozytor Maciej Aleksandrowicz.
Jednocześnie w Małopolsce ruszyła kampania wizerunkowa Radia Kraków promująca nowy liner stacji - "Nadajemy do myślenia”. Hasło to ma podkreślać konsekwentne działania programowe wprowadzane przez Radio Kraków przez ostatnie miesiące.
Kampania prowadzona jest na nośnikach zewnętrznych (92 billboardy w Krakowie, Nowym Sączu, Tarnowie, Nowym Targu, Zakopanem i Bochni; tablice LED w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Wadowicach, Kalwarii, Brzesku, Gdowie, Limanowej, Mszanie, Myślenicach, Dębicy, Wadowicach, Kętach i Chrzanowie) oraz w prasie lokalnej (m.in. „Gazeta Krakowska”, tygodnik „Temi”).
Autorem koncepcji kampanii jest krakowska agencja reklamowa Marketing Plus, a twórcą kreacji graficznej - grafik Witold Siemaszkiewicz.
Dołącz do dyskusji: "Nadajemy do myślenia" - Radio Kraków z nową oprawą muzyczną i kampanią (audio)