Najnowsza kampania Nike Women już w Sieci
Od 20 lutego 2003 r. pod adresem www.gala.onet.pl ruszył polskojęzyczny serwis Nike. Serwis jest wiosenną edycją trwającej już od dwóch lat kampanii reklamowej skierowanej do kobiet i firmowanej logo "nikewomen". Tym razem głównym kanałem przekazu jest Internet, za pośrednictwem którego można zamówić katalog z nową kolekcją NIKE wiosna-lato 2003, zaś kampanii towarzyszą dodatkowo imprezy fitness: NIKE Fitness Convention oraz cykl imprez pod wspólną nazwą NIKE Body Jam.
Kampania "nikewomen" w internecie została zaplanowana równolegle do działań prowadzonych w innych mediach. Oficjalny start kampanii nastąpił 20 lutego br. Głównym trzonem kampanii jest 2-miesięczny sponsoring serwisu gala.onet.pl oraz specjalnie przygotowane podstrony NIKE. Serwis "nikewomen" 2003 pojawił się na serwisie gala.onet.pl dokładnie w momencie startu tego nowego serwisu na najpopularniejszym w Polsce portalu. Wsparciem kampanii są działania zachęcające kobiety do odwiedzenia serwisu NIKE obejmujące m.in. emisję pop-under'ów w serwisie Wirtualnej Polski - Polki.pl oraz obecność bannera w komunikatorze gadu-gadu. Dodatkowo o serwisie NIKE Women mieszkanki Krakowa, Katowic, Warszawy, Poznania i Gdańska dowiedzą się za pośrednictwem mailingu oraz emisji specjalnego komunikatu w komunikatorze gadu-gadu.
Kampania "nikewomen" komunikowana jest dodatkowo poprzez jednolitą wizualizację graficzną witryn okiennych oraz wnętrz sklepów z produktami Nike w wybranych miastach Polski.
Dołącz do dyskusji: Najnowsza kampania Nike Women już w Sieci