„Nastaw się i wygrywaj” - E promowane w Biedronce
W sklepach Biedronka rozpoczęła się promocja produktów do prania marki E (PZ Cussons). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nastaw się na E i wygrywaj”, przygotowała i realizuje agencja Marketing House.
W promocji „Nastaw się na E i wygrywaj” należy kupić dwa dowolne produkty marki E (proszek/żel do prania lub koncentrat do płukania), a następnie krótko dokończyć zdanie: „Z E nastawiam się na….” - SMS-em lub poprzez serwis pzcussons.com.pl. W akcji - zaplanowanej do 25 listopada - do wygrania jest 90 pralek marki Bosch.
Promocję wspierają spoty w radiu oraz materiały POS w sklepach Biedronka. Za opracowanie i koordynację promocji, a także przygotowanie jej reklam, odpowiada agencja Marketing House.
Dołącz do dyskusji: „Nastaw się i wygrywaj” - E promowane w Biedronce