Następca Volvo S40
Z końcem maja rozpoczęła się kampania marki Volvo wprowadzająca następcę modelu V40 - nowe kombi oznaczone symbolem V50
Pierwszy etap kampanii obejmuje takie media jak:
Istotnym elementem kampanii będzie Internet w którym komunikacja rozpocznie się od interstitiala na serwisie Biznes portalu Onet.pl oraz najpopularniejszych vortalach biznesowych. Kolejny etap to obecność na tychże serwisach, przy wykorzystaniu niekonwencjonalnych kreacji - double skyscraper oraz mega expand-skyscraper i expand box. Wszystkie formy łączy jedna linia kreacyjna nawiązująca z jednej strony do charakterystycznego atrybutu Volvo - bezpieczeństwa, jak również do dynamiki, nowoczesnej stylistyki i przyjemności z jazdy. Kampania potrwa do końca lipca.
Kreację przygotowały agencja reklamowa U-Boot oraz agencja interaktywna K2. Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare, wraz z z działem odpowiedzialnym za komunikacją one-to-one - mOne (kampania on-line).
Kampania jest prowadzona także kanałami marketingu bezpośredniego - Volvo współpracuje w tym zakresie z agencjami Marketing House oraz Call Center Poland.
Inne
Dołącz do dyskusji: Następca Volvo S40