SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Następca Volvo S40

Z końcem maja rozpoczęła się kampania marki Volvo wprowadzająca następcę modelu V40 - nowe kombi oznaczone symbolem V50

Pierwszy etap kampanii obejmuje takie media jak:

  • telewizja - wykorzystane zostaną stacje niszowe tj. TVN24, TVNturbo, Discovery Channel, Ale kino!, Canal+ oraz National Geographic.
  • nośniki reklamy zewnętrznej o formacie 12x3
  • magazyny: społeczno-polityczne, life style i motoryzacyjne

    Istotnym elementem kampanii będzie Internet w którym komunikacja rozpocznie się od interstitiala na serwisie Biznes portalu Onet.pl oraz najpopularniejszych vortalach biznesowych. Kolejny etap to obecność na tychże serwisach, przy wykorzystaniu niekonwencjonalnych kreacji - double skyscraper oraz mega expand-skyscraper i expand box. Wszystkie formy łączy jedna linia kreacyjna nawiązująca z jednej strony do charakterystycznego atrybutu Volvo - bezpieczeństwa, jak również do dynamiki, nowoczesnej stylistyki i przyjemności z jazdy. Kampania potrwa do końca lipca.

    Kreację przygotowały agencja reklamowa U-Boot oraz agencja interaktywna K2. Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare, wraz z z działem odpowiedzialnym za komunikacją one-to-one - mOne (kampania on-line).

    Kampania jest prowadzona także kanałami marketingu bezpośredniego - Volvo współpracuje w tym zakresie z agencjami Marketing House oraz Call Center Poland.
  • Dołącz do dyskusji: Następca Volvo S40

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl