„Nasze drzwi, Twoje sekrety.” w bondowskiej kampanii Interdoor
Pod hasłem „Nasze drzwi, Twoje sekrety.” ruszyła kampania reklamowa drzwi Interdoor. Akcję na zlecenie firmy Interdrex przygotowały agencje Papert i ARBOinteractive.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa drzwi Interdoor jest utrzymana w tajemniczej stylistyce, nawiązującej do filmów o Jamesie Bondzie. Pierwsza odsłona pokazuje mężczyznę pochylającego się nad leżącą na podłodze kobietą, natomiast w drugiej odsłonie już nie widać mężczyzny. Oba layouty są czarno-białe, co ma dodatkowo podkreślać elegancki charakter drzwi Interdoor.
Akcja pod hasłem „Nasze drzwi, Twoje sekrety.” obejmuje prasę („Elle Decoration”, „Dobre Wnętrze”, „Czas na Wnętrze”, „Wnętrze i Ogród”) oraz internet (serwisy wnętrzarskie, m.in. domosfera.pl, fanpage na Facebooku).
Kreację kampanii – zaplanowanej do kwietnia – przygotował butik kreatywny Papert, a za planowanie i zakup mediów w internecie odpowiada ARBOinteractive.
Dołącz do dyskusji: „Nasze drzwi, Twoje sekrety.” w bondowskiej kampanii Interdoor