SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasze drzwi, Twoje sekrety.” w bondowskiej kampanii Interdoor

Pod hasłem „Nasze drzwi, Twoje sekrety.” ruszyła kampania reklamowa drzwi Interdoor. Akcję na zlecenie firmy Interdrex przygotowały agencje Papert i ARBOinteractive.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa drzwi Interdoor jest utrzymana w tajemniczej stylistyce, nawiązującej do filmów o Jamesie Bondzie. Pierwsza odsłona pokazuje mężczyznę pochylającego się nad leżącą na podłodze kobietą, natomiast w drugiej odsłonie już nie widać mężczyzny. Oba layouty są czarno-białe, co ma dodatkowo podkreślać elegancki charakter drzwi Interdoor.
 


Akcja pod hasłem „Nasze drzwi, Twoje sekrety.” obejmuje prasę („Elle Decoration”, „Dobre Wnętrze”, „Czas na Wnętrze”, „Wnętrze i Ogród”) oraz internet (serwisy wnętrzarskie, m.in. domosfera.pl, fanpage na Facebooku).

Kreację kampanii – zaplanowanej do kwietnia – przygotował butik kreatywny Papert, a za planowanie i zakup mediów w internecie odpowiada ARBOinteractive.

Dołącz do dyskusji: „Nasze drzwi, Twoje sekrety.” w bondowskiej kampanii Interdoor

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
Trzeba przyznać, ze już dawno nie czułem takiego niesmaku przy reklamie - zdjecie pokazujące przemoc jako element czegoś stylowego?
odpowiedź
User
Anakonda
A mi się podoba! Nie kumam co za przemoc, ja widzę że za chwilę nastąpi tu jakieś bara bara..:) W końcu kobieta ma rozchylone usta i gładzi sie po nodze. Dystansu trochę do artystycznej wizji. Ile można oglądać nudne, grzeczne reklamy?
odpowiedź