Naturalne Problemy - Naturalne Terapie
7 marca br. ruszyła nowa kampania reklamowa marki "Naturapia", której producentem jest firma farmaceutyczna US Pharmacia
Tym razem US Pharmacia promuje całą linię produktów z położeniem nacisku na wersję "Naturapia" - Menopauza oraz na nowy, niedawno wprowadzony, wariant - "Naturapia"- Pamięć.
Kampania marki "Naturapia" została oparta na działaniach z zakresu ATL prowadzonych na antenie najpopularniejszych stacji telewizyjnych. W kampanii reklamowej wykorzystano 30-sekundowy spot, który dotyczy wariantu na menopauzę oraz krótszą formę 10-sekundowy film promujący najnowszy preparat - "Naturapia" - Pamięć.
Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości całej linii ze szczególnym uwzględnieniem wariantu "Naturapia" - Menopauza oraz zbudowanie świadomości nowego, niedawno wprowadzonego preparatu z tej linii - "Naturapia" - Pamięć.
Historyjka filmu Menopauza nawiązuje do pierwotnego filmu, który widzowie oglądali w trakcie kampanii wprowadzającej markę na polski rynek. W spocie widzimy atrakcyjną 45-letnią kobietę. Widać jej dbałość o własny wygląd i dobre samopoczucie. Nie widzimy jej dotkniętej objawami menopauzy, ponieważ kobieta radzi sobie z tymi problemami dzięki "Naturapia" - Menopauza.
Marka "Naturapia" w trakcie kampanii wykorzysta nowe narzędzie marketingowe. Reklamy preparatu "Naturapia" - Pamięć, w formie planszy informacyjnej, będą wyświetlane na ekranach bankomatów w całej Polsce. Działania te będą prowadzone równocześnie z telewizyjnymi.
Kampania reklamowa marki NATURAPIA skierowana jest do osób w wieku 45+, ludzi ceniących skuteczność i bezpieczeństwo w zapobieganiu i leczeniu schorzeń wieku dojrzałego.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja V&P.
Media zaplanował Starcom.
Dołącz do dyskusji: Naturalne Problemy - Naturalne Terapie