Naturalnie lekkie!
To hasło trwającej kampanii reklamowej linii produktów KAMIS FIT UP!TM. Działania obejmą tytuły prasy dla kobiet, tygodniki opinii, outdoor oraz internet.
Kampania informuje o nowych produktach KAMIS FIT UP!TM – naturalnych sosach sałatkowych oraz chipsach owocowych i warzywnych. Ma za zadanie wzmocnienie wizerunku marki KAMIS FIT UP!TM jako „marki parasolowej”, pod którą konsumenci odkrywać będą kolejne linie produktowe i produkty z kategorii „fit & wellnes”.
Dobór kanałów dotarcia opiera się na kryteriach ich dopasowania do grupy docelowej. Grupą docelową są kobiety, z dużych miast z wykształceniem średnim i wyższym, w wieku 20-39 lat. Grupę rozszerzono o kobiety w ciąży i młode matki.
Kampania billboardowa to trzy layouty – obejmuje 300 lokalizacji w największych miastach Polski. Są to frontlighty. Czas trwania kampanii to czerwiec.
Kampania prasowa obejmuje tytuły prasy kobiecej, tj: Twój Styl, Claudia, Wysokie Obcasy, Olivia, Glamour, Świat Kobiety, Avanti, Viva, Naj, Gala, Cosmopolitan, Joy, Elle, Vita, Shape, Mamo to Ja, Shape-mama, Samo Zdrowie, Uroda, Zwierciadło, jak również tygodniki opinii i nauki: Newsweek oraz Focus. Naturalną konsekwencją przyjętej strategii komunikacyjnej jest też sponsorowanie przez KAMIS FIT UP!TM dodatków poświęconych dietetyce, fitnessowi, tj. Vita – dodatek Fittness, Claudia – DIETY. W ramach działań edukacyjnych KAMIS FIT UP!TM został również sponsorem płyty „Fitness w domu” dołączonej do Shape. Czas trwania kampanii to maj-lipiec.
Kampania internetowa – profilowana kampania na portalach tematycznych - jest w trakcie przygotowań i będzie przedłużeniem kampanii billboardowej i prasowej.
Wspólnym elementem wszystkich kreacji jest hasło, jego wizualna komunikacja, kolorystyka, jak również przekaz odwołujący się do emocji i wiedzy. Wszystkie layouty w sposób czytelny komunikują funkcjonalne i prozdrowotne cechy produktów z linii KAMIS FIT UP!TM: smak, apetyczność, kruchość, zbilansowanie diety, zdrowie.
Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR skierowanymi do prasy kobiecej, zdrowotnej, opiniotwórczej, które mają na celu przede wszystkim edukację dotyczącą roli produktów KAMIS FIT UP!TM w zdrowej diecie.
Projekt opakowań linii FIT UP!: agencja Dragon Rouge.
Zakup mediów: agencja MediaCom.
Kreacja: Testardo Red Cell.
Dołącz do dyskusji: Naturalnie lekkie!