Kolumbijscy plantatorzy kawy w globalnej kampanii Nespresso (wideo)
Rozpoczęła się ogólnoświatowa kampania reklamowa kawy Nespresso. Marka dzieli się w niej osobistymi historiami plantatorów kawy z Kolumbii, by w ten sposób podkreślić, że to właśnie oni stoją za wysoką jakości tej marki. Autorem reklam jest agencja J. Walter Thompson z Londynu, za media odpowiada MEC.
Sceny z nowej kampanii były kręcone w kolumbijskim miasteczku Jardin, przez włoskich reżyserów Davide Mardegan’a i Clemente De Muro (CRIC).
Twarzami kampanii uzasadniającej wybory podejmowane przez Nespresso są trzej farmerzy z Kolumbii: Humberto, Esteban i Luis. Dzięki ich historiom widz dowiaduje się, jaki wpływ na ich pracę i życie rodzinne, a także na społeczność miasteczka Jardin, ma program zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality. Kluczową rolę w ich opowieściach odgrywa spółdzielczy młyn wodny, który powstał przy współpracy Nespresso i który jest częścią programu AAA. Dzięki powstaniu młyna plantatorzy oszczędzają w okresie zbiorów do pięciu godzin dziennie, co ma pozytywny wpływ na ich życie. Przeznaczają ten czas na bycie z bliskimi, jak też na pracę dla społeczności.
- Zdecydowaliśmy się opowiedzieć autentyczne historie farmerów, z którymi współpracujemy, o których dbamy i dzięki którym uzyskujemy wyjątkową jakość naszej kawy. To właśnie kawa od lat jest w sercu działań Nespresso i troska o ludzi, którzy ją uprawiają. W ramach programu zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality, który realizujemy już od 14 lat, współpracujący z nami plantatorzy uczą się jak uprawiać lepszej jakości ziarno, dzięki czemu podnoszą swoje dochody i żyją w lepszych warunkach. My i oni - Nespresso i farmerzy - jesteśmy sobie wzajemnie potrzebni i o tym właśnie jest nasza najnowsza kampania - mówi Ewa Kwiatkowska, dyrektor marketingu marki Nespresso w Polsce.
W nowej kampanii Nespresso nie występuje wieloletni ambasador tej marki, George Clooney. Aktor tym razem jest jedynie narratorem w filmie.
Historie farmerów zamieszczono na stronie nespresso.com/pl/pl/our-choices. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, prasę, internet, social media oraz direct marketing.
Kreację reklam przygotowała agencja J. Walter Thompson z Londynu. Media do działań reklamowych prowadzonych w Polsce zaplanował i kupił dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Kolumbijscy plantatorzy kawy w globalnej kampanii Nespresso (wideo)