Netto w nowej kampanii promuje „Zdrowy wybór” (wideo)
Sieć sklepów Netto poszerzyła ofertę produktów dostępnych na tzw. Półce Zdrowia. Nowa, rozbudowana oferta komunikowana jest w ramach kampanii, obejmującej spoty telewizyjne, radiowe oraz publikacje w prasie.
Rozszerzona Półka Zdrowia jest obecna we wszystkich sklepach Netto. Adresowana jest do osób, które dbają o swoje zdrowie, eliminują z diety cukier, gluten czy też rozmaite alergeny. Wszystkie produkty (łącznie ponad 140) zostały zebrane w jednym miejscu, podzielone na kategorie oraz oznaczone kolorami: czerwony to zdrowa alternatywa, niebieski: produkty bez cukru, pomarańczowy: bez glutenu, a zielony: ekologiczne.
Z okazji poszerzenia Półki Zdrowia, Netto wydało katalog „Zdrowy wybór”, w którym znajdują się opisy produktów, porady dietetyka, zgodne z najnowszymi trendami żywieniowymi, przepisy na posiłki oraz informacje o konkursie „E-book pełen zdrowia”. Katalog dostępny jest bezpłatnie w sklepach sieci.
Kampania promująca poszerzoną ofertę Półki Zdrowia Netto rozpoczęła się na początku stycznia na skalę ogólnopolską. Spoty reklamowe pojawiły się w wiodących ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Oprócz tego działania prowadzone będą także w radiu, w prasie oraz na billboardach.
Przedstawiciele firmy nie odpowiedzieli, która agencja reklamowa i dom mediowy odpowiadają za prowadzoną aktualnie kampanię. Obsługą PR tego marketera zajmuje się agencja H+K Strategies.
Dołącz do dyskusji: Netto w nowej kampanii promuje „Zdrowy wybór” (wideo)