"Newsweek" liderem
Nie ma mocnych na tygodnik "Newsweek Polska"
Jak wynika z najnowszych danych ZKDP "Newsweek Polska" jest liderem sprzedaży po trzech kwartałach 2004 roku
Średnia sprzedaż tytułu wydawnictwa Axel Springer Polska wyniosła około 190 tys. egz. i była o ponad 14 mniejsza niż w tym samym okresie ub.r. Na drugi miejscu jest "Polityka" ze średnią sprzedażą 189 tys. egz. (spadek o 10 proc.). Trzecie miejsce zajmuje "Wprost" z wynikiem 170 872 egz. (spadek o 8 proc.).
Kolejne miejsca zajmują:
4. Przekrój - 104 tys. egz (wzrost o około 25 proc.)
5. Przegląd - 39 tys. egz. (spadek o prawie 22 proc.).
We wrześniu 2004 roku sprzedaż wśród tygodników opinii wyglądała następująco (w nawiasie wyniki za sierpień 2004):
1. Newsweek - 201 tys. egz. (189 tys. egz.)
2. Polityka - 192 tys. egz. (182 tys. egz.)
3. Wprost - 166 egz. (167 tys. egz.)
4. Przekrój - 102 tys. egz. (99 tys. egz.)
5. Przegląd" - 36 720 egz. (38 tys. egz.).
Wśród tygodników zamieszczające przedruki, po III kwartałach, na czele "Angora" 240 tys. egz. (spadek o 5 proc.), a za nią "Forum" - 22,8 tys. egz. (spadek o prawie 23 proc.).
W samym wrześniu br. średnia sprzedaż "Angora" wyniosła 240 tys. egz. a "Forum" - 23,2 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: "Newsweek" liderem