Nie jesteśmy luksusowi
Z raportu Kosmetyki luksusowe - przygotowanego przez TNS OBOP - wynika, że Polacy rzadko kupują kosmetyki luksusowe
Z raportu Kosmetyki luksusowe* - przygotowanego przez TNS OBOP - wynika, że Polacy rzadko kupują kosmetyki luksusowe.
Większość Polaków (61%) przyznaje, że nigdy nie kupiła żadnego kosmetyku luksusowego. Natomiast, co trzeci badany (35%) nie potrafi wymienić z pamięci żadnej marki należącej do tej grupy.
Jeśli już kupujemy produkty kosmetyczne z najwyższej półki to najczęściej są to kosmetyki zapachowe: perfumy, wody, dezodoranty. Drugie miejsce pod względem częstotliwości kupowania w grupie kosmetyków luksusowych zajmują te przeznaczone do pielęgnacji twarzy. Co ciekawe, równie często jak po luksusowe kosmetyki kolorowe sięgamy także po kosmetyki do pielęgnacji ciała.
Najbardziej znaną marką pośród marek producentów kosmetyków luksusowych jest Chanel.
*Raport Kosmetyki luksusowe, przygotowany został w ramach badania Omnimas, zrealizowanego w okresie 5.02.-8.02.2004 r. na reprezentatywnej próbie 1005 Polaków w wieku 15 lat i więcej.
Dołącz do dyskusji: Nie jesteśmy luksusowi