"Nie siedź w domu" - radzi Lion
Właśnie rusza internetowy konkurs marki Lion Peanut "Nie siedź wdomu", w którym można zamieszczać filmy i zdjęcia z ciekawychmiejsc. Akcję wspiera kampania reklamowa i emitowany w 4fun.tvprogram "Lion radzi".
W konkursie "Nie siedź w domu" chodzi o to, żeby zamieścić nastronie www.niesiedzwdomu.pl zaskakującezdjęcie lub ciekawy filmik prezentujący miejsce warte promowania.Użytkownicy witryny będą głosować na najciekawsze materiały ipokazane w nich przestrzenie, a ze 100 wybranych w ten sposób pracjury wybierze 30, których autorzy zostaną nagrodzeni. Marka LionPeanut chce przez ten konkurs promować odkrywanie w trakciewakacyjnych szaleństw fascynujących zakątków.
Jednocześnie na antenie 4fun.tv 17 sierpnia ruszył program "Lionradzi", w którym emitowane są wywiady z ludźmi przebywającymi wciekawych miejscach, informator kulturalny i sondy wśródprzechodniów. Program będzie emitowany przez 6 kolejnych niedziel ogodz. 17:30 z powtórkami w poniedziałki.
Konkurs "Nie siedź w domu" wspiera też kampania reklamowa, któraobejmuje stacje telewizyjne (MTV, VIVA, 4fun.tv) i serwisyinternetowe (fotka.pl, pora.pl, viva-tv.pl, mtv.pl, ePR,lion.interia.pl) skierowane do młodych ludzi.
Kreację projektu przygotowała agencja Lowe GGK, zakup mediówzrealizował dom mediowy Mediaedge:cia, natomiast obsługą konkursuzajmuje się portal interia.pl.
Dołącz do dyskusji: "Nie siedź w domu" - radzi Lion