'Niech moc będzie z Wami'
GP Battery (Poland) rozpoczyna kampanię kinową. Na 123 ekranach w 30 miastach całej Polski będzie emitowany spot "Zmień baterie na lepsze"
Reklamę GP będzie można obejrzeć przed najbardziej oczekiwanym filmem tego roku - "Gwiezdnymi wojnami: część III - Zemsta Sithów".
Od 19 maja, dnia polskiej premiery Gwiezdnych Wojen, trzydziestosekundowy spot baterii GP będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce. "Zmień baterie na lepsze" dotyczy pełnej oferty baterii GP, natomiast jej głównym bohaterem jest bateria UltraAlkaline. Reklama kinowa, która wykorzystuje połączenie dużego obrazu oraz dźwięku, koloru i ruchu działa jednocześnie na zmysł wzroku i słuchu. Kino, skupiające przede wszystkim młodą widownię, to doskonałe medium pozwalające zaprezentować wszechstronność zastosowania baterii i trafić wprost do grupy docelowej. Reklama GP skierowana jest właśnie do ludzi młodych, którzy najczęściej są nabywcami baterii.
Małgorzata Aftowicz - project manager GP Battery (Poland) - podkreśliła, że to kolejna faza działań marketingowych mających na celu zwiększenie świadomości marki. "Zdecydowaliśmy się na kampanię kinową, gdyż ta forma reklamy trafia bezpośrednio do naszej grupy docelowej - ludzi młodych, szukających rozrywki i nowości, którzy korzystają z urządzeń najnowszej generacji."
Do tej grupy twórcy spotu dopasowali surrealistyczną narrację połączoną z klasyczną stylistyką filmowania. Tłem obrazu jest "metaliczna", nowoczesna muzyka, która dodatkowo wzmacnia przekaz reklamy kierowanej do młodego pokolenia. Reklamę w kinie wspiera specjalny nastrój, przygaszone światło, świetne nagłośnienie i widz nastawiony pozytywnie do przekazu, co wpływa na wysoką zapamiętywalność spotu.
Dołącz do dyskusji: 'Niech moc będzie z Wami'