Niekonwencjonalna kampania sieci Era
Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych
Trwa intensywna kampania produktów PTC. Kampania "Happy SMS", "Heyah" i "Darmowych Wieczorów", obok tradycyjnych mediów, mocno angażuje się w nowe formy reklamy niekonwencjonalnej. Dzięki wykorzystaniu nośników ambientowych, udostępnionych przez ARBOmedia Polska, kampanie trzech różnych brandów odbywają się w trzech różnych kanałach komunikacji.
W 85 kawiarenkach internetowych ośmiu największych polskich aglomeracji zostały umieszczone nośniki C@FE BANER, wykorzystywane w kampanii "Happy SMS". Nośniki ustawione na monitorach ponad 700 komputerów na wprost wzroku internautów umożliwiają selektywne dotarcie do 250 tys. młodych ludzi w wieku 15-25 lat.
Nośniki indoorowe umieszczone w toaletach promują brand "Heyah" w 12 majwiększych miastach Polski. W ponad 400 klubach i pubach na nośnikach formatu A3 eksponowane są zabawne, komiksowe historyjki. Kampania wykorzystuje 3 rodzaje kreacji plakatów przygotowane odpowiednio dla kobiet i mężczyzn oraz w wersji unisex. Szacuje się, że przez 2 miesiące reklamę zamieszczoną na nośnikach w toaletach obejrzy blisko 4 miliony osób.
Kolejna kampania - "Darmowe Wieczory" wykorzystuje prestiżowe miejsca uprawiania sportu. Reklamy layoutowe można spotkać w 60 najmodniejszych klubach fitness na terenie całej Polski. Promowane są 3 kreacje, w zabawny sposób nawiązujące do ćwiczeń fitness: "Rozgrzej się przed gadaniem", "Ćwicz długie rozmowy" oraz "Masz jeszcze siłę rozmawiać?". W przekazie wykorzystano standardowe plakaty formatu B1 (70x100cm) oraz nośniki ambientowe w postaci naklejek-wlepek i floorstickerów.
"Kampanie "Happy SMS", "Heyah" i "Darmowych Wieczorów", angażujące niestandardowe formy reklamy są doskonałym przykładem efektywnego wykorzystania odpowiednich kanałów komunikacji. Precyzyjne targetowanie pozwoliło na zorganizowanie kampanii we właściwym miejscu i czasie adekwatnie do określonych grup odbiorców" mówi dyrektor sprzedaży działu Ambient w ARBOmedia Krzysztof Bińkowski.
Kampanie ambientowe potrwają do końca marca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Mediów PTC oraz Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Niekonwencjonalna kampania sieci Era