SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niekonwencjonalna kampania sieci Era

Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych

Trwa  intensywna kampania produktów PTC. Kampania "Happy SMS", "Heyah" i "Darmowych Wieczorów", obok tradycyjnych mediów, mocno angażuje się w nowe formy reklamy niekonwencjonalnej. Dzięki wykorzystaniu nośników ambientowych, udostępnionych przez ARBOmedia Polska, kampanie trzech różnych brandów odbywają się w trzech różnych kanałach komunikacji.

W 85 kawiarenkach internetowych ośmiu największych polskich aglomeracji zostały umieszczone nośniki C@FE BANER, wykorzystywane w kampanii "Happy SMS". Nośniki ustawione na monitorach ponad 700 komputerów na wprost wzroku internautów umożliwiają selektywne dotarcie do 250 tys. młodych ludzi w wieku 15-25 lat.

Nośniki indoorowe umieszczone w toaletach promują brand "Heyah" w 12 majwiększych miastach Polski. W ponad 400 klubach i pubach na nośnikach formatu A3 eksponowane są zabawne, komiksowe historyjki. Kampania wykorzystuje 3 rodzaje kreacji plakatów  przygotowane odpowiednio dla kobiet i mężczyzn oraz w wersji unisex. Szacuje się, że przez 2 miesiące reklamę zamieszczoną na nośnikach w toaletach obejrzy blisko 4 miliony osób.

Kolejna kampania - "Darmowe Wieczory" wykorzystuje prestiżowe miejsca uprawiania sportu. Reklamy layoutowe można spotkać w 60 najmodniejszych klubach fitness na terenie całej Polski. Promowane są 3 kreacje, w zabawny sposób nawiązujące do ćwiczeń fitness: "Rozgrzej się przed gadaniem", "Ćwicz długie rozmowy" oraz "Masz jeszcze siłę rozmawiać?". W przekazie wykorzystano standardowe plakaty formatu B1 (70x100cm) oraz nośniki ambientowe w postaci naklejek-wlepek i  floorstickerów.

 "Kampanie "Happy SMS", "Heyah" i "Darmowych Wieczorów", angażujące niestandardowe formy reklamy  są doskonałym przykładem efektywnego wykorzystania odpowiednich kanałów komunikacji. Precyzyjne targetowanie pozwoliło na zorganizowanie kampanii we właściwym miejscu i czasie adekwatnie do określonych grup odbiorców" mówi dyrektor sprzedaży działu Ambient w ARBOmedia  Krzysztof Bińkowski.

 Kampanie ambientowe potrwają do końca marca.  Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Mediów PTC oraz Optimum Media OMD.

Dołącz do dyskusji: Niekonwencjonalna kampania sieci Era

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl