Nielsen Online: witryny gazet coraz popularniejsze
W grudniu ubiegłego roku dziesięć czołowych internetowych serwisówamerykańskich gazet odwiedziło 40,1 miliona unikalnychużytkowników.
W porównaniu z analogicznym okresem roku 2007 (34,6 miliona)oznacza to wzrost o 16 procent - wynika z danych firmy badawczejNielsen Online.
Najpopularniejszą witryną była w ubiegłym miesiącu NYTimes.com zliczbą 18,2 miliona unikalnych odwiedzających (wzrost o 6 procentwobec grudnia 2007).
Na kolejnych miejscach znalazły się strony: USATODAY.com (11,4mln - wzrost o 15 procent), washingtonpost.com (9,5 mln - wzrost o12 procent), LA Times (8 mln - wzrost o 73 procent), Wall StreetJournal Online (7,2 mln - wzrost o 34 procent), Daily News OnlineEdition (5,9 mln - wzrost o 99 procent), Chicago Tribune (5,2 mln -wzrost o 35 procent), New York Post (4,6 mln - wzrost o 60procent), Boston.com (4,1 mln - spadek o 6 procent) orazSFGate.com/San Francisco Chronicle (3,5 mln - wzrost o 26procent).
Dane Nielsen Online pokazują, że nie tylko więcej osób odwiedzagazetowe witryny, ale również, że odwiedzają oni tego typu stronyczęściej niż rok wcześniej. Całkowita liczba wizyt na dziesięciunajpopularniejszych serwisach zwiększyła się w ujęciu rocznym o 27procent: z 199,6 miliona w grudniu 2007 do 252,7 miliona w grudniu2008.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: witryny gazet coraz popularniejsze