Nielsen Online: YouTube zdecydowanym liderem
115,4 miliona unikalnych użytkowników z USA oglądało w marcubieżącego roku klipy wideo w sieci.
Liczba ta jest co prawda mniejsza w porównaniu z lutym (115,8mln) i styczniem (116,7 mln), za to znacząco wzrosła liczbaoglądanych klipów oraz ilość przeznaczanego na nie czasu -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmybadawczej Nielsen Online.
W ubiegłym miesiącu amerykańscy internauci obejrzeli 6,97miliarda filmików online wobec 6,33 miliarda miesiąc wcześniej i5,99 miliarda w styczniu. Statystyczny użytkownik przeznaczył wmarcu 137,3 minuty na oglądanie w internecie klipów wideo, wporównaniu do 130,7 minuty w lutym i 124,4 minuty w styczniu.
Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo byłw ubiegłym miesiącu należący do Google YouTube, który zanotował69,6 miliona unikalnych użytkowników i 3,65 miliarda obejrzanychklipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmikówznalazły się: Fox Interactive Media (332,7 miliona), Yahoo! (265,9mln), Nickelodeon Kids and Family Network (187,6 mln), MSN/WindowsLive (170,8 mln), ESPN (114,6 mln), Disney Online (90,1 mln),Turner Entertainment New Media Network (89,8 mln), CNN DigitalNetwork (82,5 mln) oraz Google (74,8 mln).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: YouTube zdecydowanym liderem