"Nieskończone możliwości" w kampanii telefonii Dialog
Pod hasłem "Nieskończone możliwości" startuje kampania reklamowa telefonii Dialog. Akcja towarzyszy promocyjnej ofercie wprowadzanej przez firmę.
Kampania pod hasłem "Nieskończone możliwości" reklamuje nowe taryfy telefoniczne i internetowe, które wprowadza właśnie razem z promocją telefonia Dialog. Przekaz akcji opiera się na znaku nieskończoności symbolizującym zmienioną ofertę firmy.
Działania reklamowe są prowadzone na terenach objętych zasięgiem sieci Dialog (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie i warmińsko-mazurskie) - w 23 regionalnych stacjach radiowych, dziennikach lokalnych i outdoorze (billboardy, city lighty i air boardy), a także w internecie (onet.pl, wp.pl, o2.pl, nasza-klasa.pl, google.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do 19 kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Grupa 3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: "Nieskończone możliwości" w kampanii telefonii Dialog