Niespodzianki Newsweeka
Grudniowe atrakcje Newsweeka
Newsweek w grudniu przygotował dla swoich czytelników niespodzianki.
Jedną z nich jest kolejny projekt specjalny w tym roku - 32-stronicowy dodatek "Newsweek pod choinkę", dołączony do numeru 50, który ukaże się na rynku 9 grudnia. Czytelnicy znajdą w nim propozycje upominków dla najbliższych. - Chcemy podpowiedzieć naszym czytelnikom fajne pomysły na oryginalny gwiazdkowy prezent. W natłoku codziennych spraw niełatwo jest kupić taki upominek, który naprawdę ucieszy obdarowanego - mówi Paweł Moskalewicz, szef działu projektów specjalnych Newsweek Polska.
Ponad 100 propozycji świątecznych upominków zostało przedstawionych na zdjęciach wraz z krótkim opisem, dokładną nazwą produktu, ceną i adresem strony internetowej producenta. Czytelnicy mogą wybierać spośród szerokiej oferty - od maskotek, książek, płyt przez gry komputerowe, bieliznę, perfumy i wina aż do ekskluzywnych gadżetów typu zapalniczki, pióra, zegarki oraz drogich prezentów takich jak sprzęt RTV, komputery i aparaty fotograficzne.
Szczególnie atrakcyjne dla czytelników będzie 204-stronicowe wydanie podwójne Newsweeka 51/52, a zarazem numer świąteczny. Ukaże się 16 grudnia. Czytelnicy będą mogli przeczytać o prognozach tygodnika na 2003 rok: wyzwaniach, jakie czekają Polskę i Europę; przemianach kulturalnych, społecznych, gospodarczych, innowacjach technologicznych.
Newsweek jest magazynem czytanym równie chętnie przez mężczyzn, jak i kobiety. 2/3 czytelników jest w wieku od 20 do 49 lat. Blisko 90% wszystkich czytelników Newsweeka ma wykształcenie średnie lub wyższe. Ponad 40% czytelników to osoby zajmujące wysokie i średnie stanowiska (dyrektorzy, wysocy urzędnicy państwowi, specjaliści, wyspecjalizowani pracownicy administracyjni oraz właściciele prywatnych firm), a ponad jedna czwartą (27%) stanowią studenci i osoby uczące się. Blisko połowa czytelników to mieszkańcy dużych i największych aglomeracji miejskich.
Dołącz do dyskusji: Niespodzianki Newsweeka