Nietypowa promocja Polskiego Radia BIS
Polskie Radio BIS w kafejkach internetowych
Z okazji wprowadzenia nowego formatu, Polskie Radio BIS zdecydowało się wykorzystać sieć kawiarenek internetowych oferowanych przez ARBOmedia Polska do zakomunikowania tego wydarzenia nowej grupie swoich odbiorców. W największych miastach Polski, młodzież która spędza swój czas wolny w kawiarenkach internetowych zmuszana jest do odpowiedzi na pytanie "dlaczego nie słuchasz?". Taki przekaz widnieje na stojakach C@FE BANER umieszczonych na monitorach, a częstotliwość kontaktu zwiększają strony WWW Polskiego Radia Bis automatycznie uruchamiane za pomocą oprogramowania DESKTOP AdMAX - serwującego reklamy w kawiarenkach.
"Zależało nam na bezpośrednim kontakcie z młodzieżą, w miejscach gdzie spędza ona swój czas wolny. Dlatego wykorzystaliśmy kawiarenki - młodzi ludzie przesiadują tam całymi godzinami a to sprzyja przyswajaniu nowych komunikatów i poznaniu nowej strony internetowej naszej stacji" - mówi Grzegorz Malec - kierownik działu promocji Polskiego Radia BIS.
Kampania potrwa do końca września i jest obecna w 42 kawiarenkach w dziewięciu największych miastach Polski.
Dołącz do dyskusji: Nietypowa promocja Polskiego Radia BIS