Nike na autobusach
13 maja w Warszawie, Poznaniu i Krakowie wystartowała kampania autobusowa Nike Free
Ulicami tych miast poruszają się autobusy, których powierzchnię w całości pokrywa charakterystyczna i zwracająca uwagę, pomarańczowo-szara, grafika reklamowa.
Przy realizacji kampanii po raz pierwszy skorzystano wyłącznie z folii monomerycznej, pokrywającej szyby i fronty autobusów (dotychczas na szybach stosowano folię one-way-vision).
Wynajęte przez Nike autobusy jeżdżą tylko trasami, które zaplanował klient. Dodatkowo Business Consulting Media Miejskie, firma odpowiadająca za realizację kampanii, zaoferowała klientowi pełny monitoring przebiegu akcji. W każdym pojeździe zamontowano panele GPS rejestrujące lokalizację, prędkość, trasę i czas poruszania się autobusów (a jednocześnie – czas ekspozycji zamieszczonej na nich reklamy).
Media do kampanii Nike Poland zaplanował MindShare Polska.
Dołącz do dyskusji: Nike na autobusach