Nivea szuka w internecie testerek kosmetyków Q10
Trwa internetowa kampania promująca kosmetyków Nivea Q10, w ramach której można zgłosić się do ich testowania. Akcję przygotowały i realizują agencja Opcom i dom mediowy MEC.
Na potrzeby internetowej kampanii Nivea Q10 w serwisie nivea.pl uruchomiono specjalną zakładkę, w której każda chętna kobieta może zgłosić się do testów tych kosmetyków. Do wybranych osób zostaną wysłane komplety produktów Nivea Q10.
Na stronie zawarte są również treści wideo przygotowane z udziałem Sarah Maxwell, londyńskiej trenerki osobistej gwiazd. Ponadto znajdują się tam blogi o trzytygodniowym planie Nivea Q10 prowadzone przez niezależne ekspertki oraz dział z opiniami o produktach.
Akcję wspierają działania reklamowe na innych stronach internetowych. Za pomysł i kreację kampanii oraz przygotowanie treści wideo odpowiada agencja Opcom, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Akcja potrwa do końca sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Nivea szuka w internecie testerek kosmetyków Q10