Nocny talk-show „Szeptem” śledzi 180 tys. widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Nowy nocny magazyn „Szeptem” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 177 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Talk-show „Szeptem” na antenie TVP2 pokazywany jest w nocy ze środy na czwartek ok godz. 0.30, począwszy od 5 października br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 19 października) wyniosła 177 tys. osób, co przełożyło się na 6,40 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Oglądało go 225 tys. osób.
Oglądalność audycji odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
05-10-2016 |
00:28:25 |
01:18:11 |
224 929 |
7,68% |
12-10-2016 |
00:21:19 |
01:16:26 |
130 388 |
4,37% |
19-10-2016 |
00:46:12 |
01:38:03 |
180 608 |
7,57% |
Średnio: |
177 021 |
6,40% |
TVP2 w paśmie nadawania „Szeptem” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 12,54 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (6,24 proc.; filmy), a czwarta - TVP1 (3,66 proc.; „Świat bez końca” i filmy).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem też jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVN |
346 914 |
12,54% |
228 790 |
16,11% |
287 742 |
14,72% |
TVP2 - Szeptem |
177 021 |
6,40% |
84 849 |
5,97% |
115 360 |
5,90% |
Polsat |
172 731 |
6,24% |
106 782 |
7,52% |
122 247 |
6,26% |
TVP1 |
101 342 |
3,66% |
35 025 |
2,47% |
56 004 |
2,87% |
„Szeptem” to magazyn, w którym Anna Popek i Dariusz Kowalski rozmawiają z widzami na trudne tematy, takie jak m.in.: samobójstwa, zdrady małżeńskie, mobbing w pracy czy problem tzw. Eurosierot. Każdy odcinek realizowany jest na żywo, a do studia można zatelefonować lub napisać maila.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 8,55 proc.
Dołącz do dyskusji: Nocny talk-show „Szeptem” śledzi 180 tys. widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Niestety sluchalnosc Radia Maryja spadla w tym czasie do zera...