SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nordea - 4 mln e-klientów

Nordea ma już 4 miliony klientów bankowości elektronicznej na świecie

4-milionowe e-konto otworzyło małżeństwo przedsiębiorców z Gdyni w I oddziale Nordea Bank Polska w tym mieście.

We wtorek 21 grudnia br., 4-milionowi e-klienci zostali uroczyście podjęci w swoim oddziale banku Nordea w Gdyni. Kazimierz Glowacki, członek zarządu Nordea Bank Polska, Małgorzata Adamczyk, dyrektor Oddziału Internetowego banku Nordea i Anna Bałaban, zastępca dyrektora oddziału, wręczyli im pamiątkowy upominek - nowoczesny telefon komórkowy z zestawem słuchawkowym Bluetooth.

Przedsiębiorcy - właściciele spółki Des Art - zdecydowali się na założenie konta firmowego eFirma plus umożliwiającego im wspólne zarządzanie rachunkiem. Wcześniej korzystali już z innych produktów banku Nordea.

Liczba klientów Grupy Nordea korzystających z elektronicznych kanałów dostępu do konta wzrosła w  ciągu mijającego roku o 400 tysięcy, czyli o 11 proc. Znacząco zwiększyła się też liczba logowań do bankowości internetowej Nordea - w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wzrosła ze 130 milionów do 165 milionów, czyli o 27 proc. Za pośrednictwem e-bankowości Nordea dokonano w tym czasie 171 milionów płatności, co oznacza wzrost liczby tego typu transakcji o 17 proc. Pod względem liczby płatności dokonywanych za pośrednictwem Internetu Nordea jest obecnie największym bankiem na świecie.
 
Procentowo najwięcej e-klientów Nordea pozyskała w Polsce. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy Nordea Bank Polska zanotował aż 135-procentowy przyrost liczby kont internetowych otwieranych przez klientów instytucjonalnych oraz 55-procentowy - zakładanych przez osoby indywidualne. W sumie z bankowości elektronicznej Nordea korzysta w Polsce 32088 klientów.

- Cieszy nas stale rosnące zainteresowanie bankowością elektroniczną Nordea w Polsce, zwłaszcza że ta część naszej oferty zajmuje bardzo ważne miejsce w strategii rozwoju banku - mówi Włodzimierz Kiciński, prezes zarządu Nordea Bank Polska. - Zakładamy, że dzięki nowym i ciągle doskonalonym usługom i produktom, takim jak eFirma i eFirma plus czy polisa Nordea Profit Plus, w 2005 roku przyrost liczby e-klientów będzie przynajmniej tak wysoki jak w tym roku.

Wysoką jakość usług i produktów elektronicznych Nordea w Polsce potwierdzają nagrody i wyróżnienia przyznawane przez niezależnych ekspertów. W tym roku rachunek eFirma Nordea (dla przedsiębiorców sektora MSP, zwłaszcza osób prowadzących indywidualną działalność gospodarczą oraz właścicieli spółek cywilnych, jawnych, partnerskich i komandytowych) został wyróżniony Medalem Europejskim przyznawanym przez Business Centre Club i Urząd Komitetu Integracji Europejskiej. W ubiegłym roku Medal Europejski otrzymała bankowość elektroniczna Nordea. Rachunek eFirma został już po raz drugi uznany za najkorzystniejszy na rynku przez ekspertów dziennika "Rzeczpospolita". Internetowe e-konto oferowane przez Nordea Bank Polska znalazło się na drugim miejscu w rankingu najlepiej zabezpieczonych systemów bankowych on-line przygotowanym przez miesięcznik "Chip".

Dołącz do dyskusji: Nordea - 4 mln e-klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl