Nordea dla przedsiębiorców - konto eFirma
Nordea Bank Polska rozpoczął drugi etap kampanii reklamowej eFirmy - pakietu dla przedsiębiorstw z sektora MSP.
Tym razem podkreślony w kreacji przekaz o niskiej cennie i wysokiej funkcjonalności ma trafić nie tylko do odbiorców mediów ogólnopolskich, ale i czytelników prasy lokalnej.
W przekazie reklamowym uwypuklono przede wszystkim niskie koszty związane z prowadzeniem rachunku - 9 złotych miesięcznie oraz od 40 do 60 groszy za przelewy w Internecie, i jego wysoką funkcjonalność - dostępność tak w tradycyjnym oddziale, jak i poprzez elektroniczne kanały dostępu.
Kampania, która potrwa do końca czerwca br., oprócz codziennej prasy ogólnopolskiej, obejmuje najbardziej poczytne tytuły prasy lokalnej w wybranych regionach kraju. Jej ważnym elementem jest również telewizyjny spot reklamowy emitowany w TVN24.
- Zdecydowaliśmy się na wzmocnienie reklamowe w prasie lokalnej, gdyż zależy nam na silniejszym promowaniu w regionach korzyści oferty skierowanej do małych i średnich firm. Liczymy też na podniesienie świadomości marki Nordea - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska.
Koncepcja kampanii jest dziełem wspólnym Departamentu Marketingu i Komunikacji banku Nordea oraz agencji Media Focus. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group.
Dołącz do dyskusji: Nordea dla przedsiębiorców - konto eFirma