'Nowa Era Proszków' w kampanii E (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa proszku do prania E. Akcja pod hasłem "Nowa Era Proszków" promuje odświeżony wizerunek tej marki.
Startująca właśnie telewizyjna kampania proszku do prania E reklamuje jego nowy wizerunek oparty na odświeżonej formule i opakowaniu. Wykorzystywany w akcji spot pokazuje problem twardej wody w przewrotny sposób: z punktu widzenia muchy, która "poluje" na znaki niedoprania ubrań. Przekaz pod hasłem "Nowa Era Proszków" podkreśla, że specjalna formuła proszku E skutecznie zmiękcza wodę w praniu nawet w niskich temperaturach.
Akcja od 21 września jest prowadzona w stacjach TVP, TVN (kanał główny i kanały tematyczne), TVN7 i Polsat oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: 'Nowa Era Proszków' w kampanii E (wideo)