Nowa era reklamy internetowej
Rusza kampania reklamowa wykorzystująca możliwości, jakie daje zastosowanie przez portal technologii XHTML
WP, we współpracy z agencją interaktywną Hypermedia, przygotowała nową kampanię pozwalającą na skorzystanie z szerokich możliwości, jakie daje reklamodawcom główna strona Wirtualnej Polski (wp.pl), wykonana według specyfikacji XHTML. WP jest w chwili obecnej jedynym portalem internetowym posługującym się tym standardem budowania i programowania stron WWW na szeroką skalę i umożliwiającym aktywizację i dynamizację działań reklamowych w Sieci poprzez ingerencję, przekazem reklamowym, w strukturę i zachowanie stron.
Dzięki XHTML system reklamowy WP dysponuje całym szeregiem nowych możliwości, w tym pełną kontrolą nad formatowaniem i wyglądem stron. Od 29 marca na głównej stronie portalu rusza XHTML-owa kampania promująca serwis olimpijski w ramach serwisu Sport portalu. "To całkowita nowość w polskim Internecie" podkreśla Michał Dzienisz, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży WP. "Stosowany przez nas język XHTML pozwala min. na wykorzystywanie niestandardowych form reklamowych, umieszczanie ich w nietypowych miejscach na stronach WP, zezwala na dodatkowe animacje i większy dynamizm przekazu."
Technologia XHTML umożliwia pełne wykorzystanie, na potrzeby przekazu reklamowego, budowy i kolorystyki strony. Daje możliwość optymalnego formatowania treści strony oraz zarządzania elementami reagującymi na dostępne w Internecie formy reklamowe bez ingerencji w kod serwisu. Zastosowanie XHTML-a pozwala reklamodawcom maksymalnie wykorzystać możliwości Internetu i jeszcze skuteczniej promować ich towary oraz usługi.
Autorem kreacji jest agencja HYPERmedia.
Dołącz do dyskusji: Nowa era reklamy internetowej