Nowa kampania "Aktivist"
Fak the kapusta - ruszyła akcja promocyjna "Aktivist"
Rozpoczęła się nowa telewizyjna i radiowa kampania reklamowa magazynu Aktivist, bezpłatnego miesięcznika traktującego o życiu nocą.
- Nie lubimy tego co staroświeckie (nie mylić z retro!). Kapusta tak się właśnie kojarzy - nawiązuje do ciężkich potraw z ciężkich czasów. Nasza kampania reklamowa z hasłem "Fak the kapusta" najlepiej to wyraża - mówi Zuzanna Ziomecka redaktor naczelna Aktivist. - Wiem, że słowo fak może budzić kontrowersje, ale my jesteśmy magazynem aktywnych, młodych ludzi i zawsze pisaliśmy ich językiem, do nich i o nich. Nie możemy, zatem posługiwać się ogólnikami i ładnymi słówkami, ale mówić wprost, językiem naszych czytelników - dodaje Ziomecka. Redaktor Naczelna zauważa również, że kapusta jest dziś potocznym określeniem na pieniądze... a "Aktivist" jest miesięcznikiem bezpłatnym.
W telewizyjnej reklamie widzimy animowanego biało-czarnego ludka, który przez swoje wydatne usta powtarza "kocham kapuste, I love kapusta". Nagle na ludka spada czerwone logo Aktivist, ludek zostaje przygnieciony, a lektorka mówi: AKTIVIST - FAK THE KAPUSTA. W grzecznej wersji reklamy, końcowy slogan brzmi AKTIVIST - ŻADNEJ KAPUSTY.
Reklama będzie emitowana przez 6 tygodni w stacjach VIVA Polska, MTV Polska i Radiostacji.
Aktivist jest bezpłatnym miesięcznikiem traktującego o życiu nocą. Kolportowany jest w ponad tysiącu punktach w siedmiu największych miastach Polski. Jego czytelnicy to młodzi, aktywni ludzie, którzy szukają nowych form rozrywki, interesują się kulturą i wszelkimi atrakcjami "miasta nocą". Średni nakład magazynu to 110 tys. egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania "Aktivist"