SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Honda CR-V

Na zlecenie Hondy agencja reklamowa AHA przygotowała kolejną kampanię

Grupa docelowa kampanii to głównie mężczyźni w wieku 45-55 lat, mieszkańcy dużych i średnich miast, biznesmeni lub reprezentanci wolnych zawodów, o dochodach wyższych niż średnie.

Celem kampanii "Oblicza CR-V" jest ukazanie Hondy CR-V jako samochodu funkcjonalnego, doskonale sprawdzającego się przy różnych okazjach. Ten model auta dopasowuje się do indywidualnych potrzeb i osobowości użytkowników, zarówno w sytuacjach zawodowych jak i prywatnych. Jest integralną częścią życia aktywnego biznesmena, pomagając mu być sobą we wszystkich okolicznościach. Dzięki autu właściciel CR-V może realizować swoje pasje, hobby czy uprawiać ulubiony sport.

Biorąc pod uwagę powyższe założenia, koncepcję kreatywną oparto na ukazaniu na jednym layoucie różnych zdarzeń, w których CR-V pełni jedną z głównych ról. Jest eleganckim samochodem, którym można pojechać na spotkanie biznesowe, czy premierę teatralną. Jego odbicie w tafli wody wskazuje na to, że jest to równocześnie auto niezwykle dynamiczne. Z kolei odbicie w oknach biurowca daje do zrozumienia, że CR-V to także pojazd idealny na weekend, sprawdzający się przy okazji wycieczki nad jezioro czy wyjeździe na narty.

Cechy CR-V jako Hondy towarzyszącej właścicielowi w sytuacjach rekreacji akcentuje także kolejny layout - "Wędkarz". Przedstawia on CR-V ustawionego na pomoście nad jeziorem. Przez okno auta wystawiono wędkę. Kierowca tak dobrze czuje się w swoim samochodzie, że nie opuszcza go nawet w trakcie łowienia ryb. Podsumowując, CR-V i jego właściciel są nierozłączni w każdej sytuacji, prywatnej i zawodowej,. Marka Honda natomiast jest gwarancją na to, że w jej samochodach kierowca nigdy się nie nudzi.

Kampania obejmie swoim zasięgiem prasę ogólnotematyczną (magazyny opinii), prasę ekonomiczną oraz czasopisma hobbystyczne. Czas trwania kampanii: maj - grudzień 2003 r.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Honda CR-V

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl