Nowa kampania kart Maestro
Nowa promocja kart Maestro (MasterCard Europe) rozpoczęła się 29 września.
Promocja Maestro skierowana jest do posiadaczy tych kart. Ma na celu zachęcenie do płacenia za drobne zakupy nie gotówką, lecz kartą Maestro. Codziennie, płacąc tą kartą za zakupy u partnerów promocji: w sklepach Almi Decor, kinach Cinema City, salonach EMPiK i Yves Rocher można wygrać atrakcyjne nagrody, np. kamery i aparaty cyfrowe czy przenośne odtwarzacze DVD.
Promocja jest kolejnym etapem kampanii edukacyjnej Maestro, która rozpoczęła się na początku września. Jej kreacja opiera się na prostym komunikacie „Z Maestro dostaje się więcej niż się wydaje”. Chodzi o to, aby pokazać, że płacenie kartą Maestro się opłaca i pozwala na zdobywanie cennych nagród.
Autorem koncepcji i organizatorem promocji jest MRM Momentum, stronę internetowa została przygotowana przez Zentropy Partners, kreacja przez McCann Erickson, a media zaplanował Uniwersal McCann. Wszystkie firmy należą do grupy McCann.
Kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem: prasę (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Pani Domu, Gala, Tele Tydzień; reklamy na monitorach bankomatów i stronę internetową oraz działania BTL (plakaty, ulotki, akcje mailingowe poszczególnych banków.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania kart Maestro