SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Panasonica

Panasonic wprowadza na rynek nowy produkt - kamery HD na karty SD - HDC-SD1.

Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania prasowa, przygotowana przez agencję Focus Advertising i opatrzona hasłem „Postaw wszystko na jedną kartę SD”.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

   

KLIENT: Panasonic Polska
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Klaudia Głowacka, Marcin Kubiszak  
AGENCJA: Focus Advertising
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Joanna Żuk
SENIOR ART DIRECTOR: Łukasz Myszkowski
SENIOR COPYWRITER: Piotr Górecki
DOM MEDIOWY: Vizeum
CZAS TRWANIA KAMPANII: maj - czerwiec 2007.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Panasonica

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl